Modlitwa poranna

Święta Dymfno, patronko tych, dla których każdy dzień zaczyna się od lęku, smutku i braku nadziei, proszę Cię, uwolnij mnie od trudnych, natrętnych myśli, od bardzo nieprzyjemnych doznań, aby mój dzień był dobry. Proszę Cię, uwolnij mnie od wszystkich złych odczuć, które paraliżują moje ciało i duszę. Daj mi pokój serca, lekkość duszy i jasne myśli. Uproś Maryję, aby położyła swą matczyną rękę na mym sercu i sprowadziła na nie pokój Boży, który sprawi, ze dzień będzie spokojny, dobry, radosny i wolny od wszelkiego cierpienia duszy i ciała. Święta Dymfno, z Tobą rozpoczynam dobry dzień mojego życia, który przeżyję na chwałę Bożą, ku pożytkowi mojemu oraz wszystkich, których dziś spotkam. Amen.

za: Ilona Kisiel, Święta Dymfna, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz