Modlitwa, kiedy nie ma sił, by się modlić

Boże, Ty wysłuchałeś modlitw swojej córki, Świętej Dymfny, kiedy z taką żarliwością i zaufaniem powierzała Ci swoje życie będące w zagrożeniu. Proszę, udziel mi choć odrobinę jej świętego zapału, aby mój osłabły przez niemoc choroby duch mógł podjąć błagalną modlitwę o uzdrowienie mnie oraz wszystkich tych, którzy cierpią jak ja w cichości swego serca.

Boże, przez ofiarę Świętej Dymfny, która bez wahania złożyła Ci z miłości na ołtarzu męczeństwa swe młode życie, aby pozostać w czystości serca i ciała, oczyść me serce z tego cienia, który położyła na nim podstępna i okrutna choroba. Ocal mnie przed zwątpieniem, beznadzieją i izolacją od tych, którzy chcą mi pomóc.

za: I. Kisiel, Święta Dymfna, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

1 komentarz:

  1. Swieta Dymfno wstaw się za mną w intencjach , które zna Bóg.

    OdpowiedzUsuń