O uzdrowienie z choroby

Święta Dymfno, która czynisz cuda w każdym ucisku ciała i umysłu, pokornie błagam o Twoje potężne wstawiennictwo u Jezusa przez Maryję, o uzdrowienie z choroby, w mojej obecnej potrzebie (wymienić prośbę). Święta Dymfno, męczennico czystości, patronko tych, którzy cierpią z powodu nerwowych i psychicznych dolegliwości, ukochane dziecko Jezusa i Maryi, przyczyniaj się za mną u Boga. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu

za: I. Kisiel, Święta Dymfna, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

5 komentarzy:

  1. Święta Dymfno módl się w mojej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Święta Dymfno pomóż mi pokonać leki i strach naucz mnie z nimi walczyć by żyć w radości w każdy dzień a nie w leku przed lekiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta Dymfno uzdrow mój umysł z leku zgryzoty nerwicy złości zawiści msciwych występkow, pozwól żyć wolnym w radości i powodzeniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Sw.dymfno pomóż mi

    OdpowiedzUsuń