Modlitwa błagalna

Święta Dymfno, za Twoim wstawiennictwem i pośrednictwem w modlitwie chcę uprosić dobrego Boga Ojca i najdroższą Matkę Maryję, aby zachowali mnie w zdrowiu ciała, duszy i umysłu i uchronili mnie przed depresją, nerwicą oraz innymi chorobami psychicznymi oraz ich skutkami w moim życiu.

Od złego nastroju, smutku i przygnębienia, za przyczyną Świętej Dymfny, zachowaj mnie, Boże.
Od nieuzasadnionych i napastliwych lęków wszelakich,
Od złych, czarnych myśli o mnie i o moim życiu,
Od nadpobudliwości, agresji, odrętwienia, derealizacji,
Od zagubienia poczucia własnej tożsamości i bliskości tych, którzy mnie kochają,
Od braku snu lub nadmiernej senności,
Od braku łaknienia i nadmiernego łaknienia,
Od niemożności bycia oparciem dla mojej rodziny, w tym szczególnie dzieci,
Od wszelkich stanów lękowych, które mnie paraliżują i nie pozwalają normalnie żyć,
Od utraty pracy z powodu mojej choroby,
Od ciągłego zmęczenia i izolowania się od świata i ludzi,
Od skrajności w przeżywaniu nastrojów i emocji,
Od wszystkich objawów somatycznych, które wynikają z choroby mojego umysłu,
Od ataków paniki i duszności,
Od wszystkich objawów, które przeżywam (wymienić swoje objawy).

Święta Dymfno, powierzam Ci moje zdrowie i życie, polecaj je Bogu, chroń je i ocal przed wszystkimi objawami choroby, które na nie nastają. Święta Dymfno, uwolnij mnie od życia z lękiem w tle i daj moim bliskim siłę, aby mnie wspierali i nigdy mnie nie opuścili.

za: I. Kisiel, Święta Dymfna, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

6 komentarzy:

  1. Św. Dymfno proszę Cię o pomoc w mojej trudnej sytuacji, po ludzku nie do rozwiązania,proszę Cię o wytrwałość,cierpliwość dla mnie o spokój duszy,umysłu i ciała,dobroć i wiarę,że Bóg może wszystko.Proszę Cię o wyjście z trudnej sytuacji tak jak Ty z pomocą Bożą sobie poradziłaś, wierzę,że i mi pomożesz i coś zaradzisz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę cię o pilne odzyskanie zdrowia przez Annę i Krzysztofa

    OdpowiedzUsuń
  3. Św. Dymfno proszę o opiekę nade mną moja rodziną przywrócić nam zdrowie psychiczne i dopomóż w opiece nad chorą mamą

    OdpowiedzUsuń
  4. Święta Dymfno błagam Cię ulecz moją żonę z choroby depresji 🙏❤️✝️📿

    OdpowiedzUsuń
  5. sw Dynfono blagan CIEBIE ulecz moja depresie daj zdrowie moim b liskim pomuz wytrwac w wieze dla BOGA NIE MA spraw beznadziejnych blagam o Twoja pomoc bo Ty mnie zrozumiesz amen

    OdpowiedzUsuń
  6. sw dynfono ty wiesz co mi potrzeba i mojej rodainie blagam pomuz nam

    OdpowiedzUsuń