Litania do św. Dymfny (2)

Kyrie eleison. - Chryste, eleison. Kyrie, eleison.
Chryste, usłysz nas. - Chryste, wysłuchaj nas.
Ojcze z nieba, Boże, - zmiłuj się nad nami.
Synu, Odkupicielu świata, Boże, - zmiłuj się nad nami.
Duchu Święty Boże, - zmiłuj się nad nami.
Święta Trójco, Jedyny Boże, - zmiłuj się nad nami.

Święta Maryjo, - módl się za nami,
Święta Dymfno,
Święta Dymfno, któraś cierpiała z powodu śmierci matki,
Święta Dymfno, którą ojciec chciał pojąć za żonę,
Święta Dymfno, wzorze czystości,
Święta Dymfno, któraś nie uległa pokusie władzy,
Święta Dymfno, nadziejo cierpiących,
Święta Dymfno, ucieczko strapionych,
Święta Dymfno, pełniąca wolę Boga,
Święta Dymfno, orędowniczko zmagających się z trudnościami psychicznymi i depresyjnymi,
Święta Dymfno, pocieszycielko chorych,
Święta Dymfno, czczona głównie w Belgii i Irlandii,
Święta Dymfno, cierpiąca z powodu choroby ojca,

Od chorób psychicznych - wyzwól nas, Święta Dymfno,
Od zmagań duchowych,
Od depresji,
Od chęci popełnienia samobójstwa,
Od myśli samobójczych,
Od objawów nerwicy,
Od lęku,
Od odrzucenia,
Od niemocy działania,
Od trudności w podejmowaniu decyzji,
Od braku odpowiedzialności,

O mądrych spowiedników, - proszę cię, Święta Dymfno,
O rozsądnych lekarzy,
O pomoc najbliższych,
O ustąpienie objawów nerwicy,
O wolę życia dla chorego psychicznie,
O pracę nad swoimi słabościami,
O radość życia,
O rozsądek w działaniach,
O otwarcie na wolę Bożą.

Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, - przepuść nam, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, - wysłuchaj nas, Panie.
Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, - zmiłuj się nad nami.

Módlmy się: Panie Boże, proszę Cię przez wstawiennictwo Świętej Dymfny, patronki chorych psychicznie i pogrążonych w depresji, wyzwól mnie z obecnego mojego stanu, bym radośnie mógł głosić Twoje święte imię. Amen.

za: Módlmy się w depresji, lęku, odrzuceniu, Wyd. JUT, Szczebrzeszyn 2017.

20 komentarzy:

  1. Święta Dymfno błagam o zdrowie psychiczne dla mojego syna Michała

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę Cię św Dyfno o pokój i radość w sercu dla wszystkich z mojej rodziny 🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  3. O łaskę uzdrowienia dla Kamila, Rafała, Leszka, Anny, Agnieszki, Leny, Rafała, Boże ratuj ich

    OdpowiedzUsuń
  4. Swieta Dymfno proszę o uzdrowienie dla mojego syna Piotra

    OdpowiedzUsuń
  5. Swieta Dymfno proszę cię o zdrowie dla mojego syna Piotra

    OdpowiedzUsuń
  6. O uzdrowienie z depresji Wioletę.O radość życia dla niej i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  7. Święta Dymfno proszę o uzdrowienie mojego syna Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  8. SW Dymfo proszę o uzdrowienie mojej córki oraz radość z życia

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Dymfo proszę o uzdrowienie mojej córki oraz radość z zycia

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta Dymfo proszę cię o zdrowie dla mnie i moich bliskich

    OdpowiedzUsuń
  11. Św Dymfno proszę o moje i wszystkich cierpiących na depresję

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Dymfno, patronki chorych psychicznie, proszę o uzdrowienie mnie z choroby psychicznej, o dobre dobranie leków i skuteczne leczenie, o wytrwanie na lekach i całkowite uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Błagam świeta Dymfno razem ze świętą Ritą, błagam o Cud nie zostawiajcie nas, BŁAGAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Proszę Cię św Dyfno o łaskę uzdrowienia dla Heleny 🙏❤️🙏❤️🙏

    OdpowiedzUsuń
  15. Błagam Cię Święta Dymfno o uzdrowienie z nerwicy i leków.Jezu ufam Tobie

    OdpowiedzUsuń
  16. Św Dyfno proszę Cię o łaskę uzdrowienia Heleny. O pokój i radość w sercu

    OdpowiedzUsuń
  17. Św Dymfna uwolni Jolkę z depresji i lęku prosze wysłuchaj nas amen

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę Cię św Dyfno o pokój w moim sercu i sercu Sary 🙏🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  19. Błagam Ciebie Święta Dymfno o łaskę uzdrowienia mnie z depresji i stanów lękowych

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę Cię święta Dymfno uratuj Mateusza od lęku i depresji.

    OdpowiedzUsuń