Modlitwa dziękczynna

Boże nieskończenie wielki, składam Ci dziękczynienie, że przez zasługi i wstawiennictwo Świętej Dymfny zechciałeś przyjąć niegodne modlitwy moje i użyczyłeś mi łaski, o która błagałem u tronu miłosierdzia Twego.

Bądź pochwalona, o Święta Dymfno, dziewico i męczennico, moja orędowniczko u Boga. Otaczaj mnie opiekę we wszelkich sprawach doczesnych i duchowych, przybywaj mi z pomocą w walce przeciw nieprzyjaciołom zbawienia mojego, nie dopuść, abym miał kiedyś Boga mojego najlepszego obrazić. Wyjednaj mi wielką miłość Boga, przyjdź mi z pomocą w godzinę śmierci. Amen.

za: I. Kisiel, Święta Dymfno, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

1 komentarz:

  1. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie wnuka Olafa, córki Eli Grażyny, Huberta Zbigniewa, męża, mnie, siostry Elżbiety Grażyny

    OdpowiedzUsuń