O przywrócenie zdrowia

Pełna współczucia Święta Dymfno, która mocą Boża przywróciłaś tak wielu ludziom zdrowie i jasność umysłu, wejrzyj na mnie (lub wymień imię osoby chorej) w moim cierpieniu. Ufny w Twoje potężne wstawiennictwo, błagam Cię, byś prosiła Jezusa, miłosiernego Uzdrowiciela chorych, o uzdrowienie mnie (lub wspomnianej wcześniej osoby). Spraw, abym dzięki Jego miłości otrzymał wielką łaskę zdrowia psychicznego. Święta Dymfno, dziewico i męczennico, módl się za nami. Amen.

za: I. Kisiel, Święta Dymfna, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

1 komentarz:

  1. Św. Dymfno Ty w swojej sytuacji,pomagałaś chorym spraw bym i ja mogła pomagać,pracować na chwałę Bożą,daj łaskę zdrowia do pracy,współczucie,delikatność.Proszę Cię wyproś u Boga łaskę uzdrowienia mnie z choroby, o cierpliwość i miłość dla mnie.

    OdpowiedzUsuń