Dzień pierwszy - Wiara

Boże, źródło naszego zbawienia, Ty pośród ludów pogańskich oświeciłeś Świętą Dymfnę światłem prawdziwej wiary, którą ona poznała i wyznawała pod kierunkiem swojego spowiednika, księdza Gerebrana, który także poniósł męczeństwo. Przez wstawiennictwo tych dwojga świętych męczenników błagamy Cię o wzmocnienie naszej wiary w to, że nasze dusze oraz to, co otrzymujemy w życiu, pochodzi od Ciebie i Tobie powinno być oddane. Pragniemy poddać się Tobie jeszcze bardziej i uleglej, wiernie czcić Cię z całego serca i duszy aż do godziny naszej śmierci. Przez Jezusa Chrystusa Pana naszego. Amen.

Ojcze nasz, Zdrowaś Maryjo, Chwała Ojcu

za: I. Kisiel, Święta Dymfna, Edycja Świętego Pawła, Częstochowa 2016.

14 komentarzy:

  1. Św Dymfno uproś u Jezusa uzdrowienie z łuszczycy Grzegorza mojego wnuka

    OdpowiedzUsuń
  2. Św Dymfno uproś u Jezusa uzdrowienie z łuszczycy Grzegorza mojego wnuka

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę cie świeta Dymfno o uzdrowienie Switłany

    OdpowiedzUsuń
  4. Św.Dymfno bardzo proszę o cud uzdrowienia męża z depresji obecnie przebywa w szpitalu Jezu ufam Tobie
    Ty się tym zajmij

    OdpowiedzUsuń
  5. Św. Dymfo uproś u Pana Boga naszego łaskę uzdrowienie mojej wnuczki, która w okresie dojrzewania ma duże problemy z samoakceptacją i próbowała popełnić samobójstwo. Polecam ja naszej Mateczce Niepokalanej, a Ciebie Św. Dymfo proszę o wstawiennictwo w tej intencji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Dymfno proszę o uzdrowienie mnie z depresji, nerwicy i lęków, weź mnie w opiekę abym mogła normalnie żyć i funkcjonować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sw.DYMFNO ,prosze opiekuj sie Finnem

    OdpowiedzUsuń
  8. Św. Dymfno proszę ulecz Karola z jego dolegliwości psychicznych, wysłuchaj mojej nowenny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta Dymfno wysłuchaj mojej modlitwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Św. Dymfno patronko chorych psychicznie i umysłowo uzdrów mnie z lęków, z nerwicy,depresji. Proszę Cię o znalezienie pracy,uzdrowienie z samotności,o miłość najbliższych.Jezu ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Dymfno proszę Cię o uzdrowienie mojej córki Oli z depresji i leków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Święta Dymfno, proszę Cię, wyproś u Boga trwałe uleczenie wiadomej osoby z zaburzeń osobowości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta Dymfno wyproś u Boga aby nasz syn podjął dobrowolne leczenie i o łaskę logicznego myślenia

    OdpowiedzUsuń
  14. Święta Dymfno, błagam o uzdrowienie mojego wnuczka Kajetana i żeby biedne dziecko poradziło sobie z problemami.

    OdpowiedzUsuń