Trzy modlitwy do św. Dymfny

Święta Dymfno, wielka cudotwórczyni w każdej dolegliwości umysłu i ciała, pokornie błagam o twoje potężne wstawiennictwo u Jezusa przez Maryję, Uzdrowienie Chorych. Jesteś pełna miłości i współczucia dla tysięcy pacjentów przyprowadzanych od wieków do twojego sanktuarium oraz dla tych, którzy nie mogą przyjść do świątyni, ale wzywają cię w swoich domach lub w szpitalach. Okaż tę samą miłość i współczucie wobec mnie, swojego wiernego czciciela. Liczne cuda zdziałane za twoim wstawiennictwem pozwalają mi ufać, że pomożesz mi w mojej obecnej potrzebie... (wymienić). Jestem przeświadczony, że wyjednasz mi potrzebną łaskę, jeśli jest ona dla większej chwały Bożej i dla dobra mojej duszy. Przez wzgląd na Jezusa i Maryję, których tak gorliwie kochałaś i którym ofiarowałaś swoje życie poprzez męczeństwo, wysłuchaj mojej modlitwy. Amen.

***

Zwracam się do ciebie, droga dziewico i męczennico, ufny w moc twojego wstawiennictwa u Boga i w twoją gotowość do wzięcia mojej sprawy w swoje ręce. Wysławiam i błogosławię Pana za danie nam ciebie za patrona nerwowo i psychicznie chorych. Mam wielką nadzieję, że poprzez twoje życzliwe wstawiennictwo przywróci mi On moją utraconą pogodę ducha i spokój umysłu. Niech przemówi On do mego serca i uspokoi mnie: "Pokój mój daję wam. Niech się nie trwoży serce wasze ani się lęka".

Módl się za mnie, droga św. Dymfno, aby moje nerwowe i emocjonalne zaburzenia mogły się skończyć i żebym znowu mógł zaznać pogody ducha i osobistego pokoju. Amen.

***

Święta Dymfno, wielka cudotwórczyni w każdej dolegliwości umysłu i ciała, pokornie błagam o twoje potężne wstawiennictwo u Jezusa przez Maryję, Uzdrowienie Chorych, w mojej obecnej potrzebie... (wymienić).

Święta Dymfno, męczennico czystości, patronko tych, którzy cierpią z powodu nerwowych i psychicznych dolegliwości, ukochane dziecko Jezusa i Maryi, módl się za mną do Nich i wyjednaj mi łaskę, o którą proszę.

Ojcze nasz...
Zdrowaś Maryjo...
Chwała Ojcu...
Święta Dymfno, dziewico i męczennico, módl się za nami. Amen.

za: Henryk Bejda, Koronka do św. Dymfny, Wyd. Rafael, Kraków 2016.

296 komentarzy:

  1. SWIETA DYMFNO PROWADZ MOJEGO WNUKA,WSPOMAGAJ MU,ULECZ GO,MNIEJ GO W SWOJEJ OPIECE,ZLITUJ SIE NAD NIM-BLAGAM

    OdpowiedzUsuń
  2. Św. Dymfno wstawaj się za nami chorymi na różnego rodzaju choroby psychiczne by litosciwy Bóg zesłał na nas spokój umysłu i ciała

    OdpowiedzUsuń
  3. Obieram dzis Ciebie za Patronke dla Patrycji w jej problemach psychicznych. Upros uwolnienie od Zlego i uzdrowienie duszy i ciala. Niech męczenska Krew Jezusa w łącznosci z Twoja przelana krwia przetnie zle wplywy i da jej zdrowie duszy i ciala oraz uwolnienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prosze o uwolnienie od zla i zlych relacji które niszczą psychicznie moja corke. Niech Pan Jezus bedzie dla niej lekarzem a przez ludzi przeprowadzi terapie. Jezu badz uwielbiony w chorobie mojej corki

    OdpowiedzUsuń
  5. Prosze o uwolnienie od zla i zlych relacji które niszczą psychicznie moja corke. Niech Pan Jezus bedzie dla niej lekarzem a przez ludzi przeprowadzi terapie. Jezu badz uwielbiony w chorobie mojej corki

    OdpowiedzUsuń
  6. Święta Dymfno proszę o opiekę i wstawiennictwo u Matki Najświętszej i Jezusa Chrystusa. Proszę wspomóż aby depresja i lęki mnie opuściły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze o modlitwe w intencj mojego meza oddal zlo od niego i zlych ludzi oddal alkohol.

    OdpowiedzUsuń
  8. Sw. Dymfno upros laske dla mojej corki aby znalazla spokoj i radosc zycia, uwolnienie od meczacych mysli po tym co ja spotkalo. Spraw aby znow zaczela cieszyc sie zyciem. Blagam oreduj za nia u Pana Boga

    OdpowiedzUsuń
  9. Św Dymfo uproś o łaskę dla mojej mamy, taty i dla mnie.
    Spraw by spokój i zdrowie powróciło i masza rodzina mogła żyć szczęśliwiej ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Święta Dymfno, błagam wyproś łaskę uwolnienia od choroby psychicznej, lęków i depresji dla mojej córki. Proszę o oddalenie od niej złych mocy i łaskę wiary i miłości. Proszę wymódl dla niej dobre relacje z ludźmi. Proszę o dobrą, pełną miłości i wybaczenia więź miedzy nami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Święta Dymfno pokornie proszę o wstawiennictwo dla mojej mamy. Wyproś dla niej pokój serca i uwolnienie z leków i depresji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosze o laske uwolnienia od depresji i leku.

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta Dymfno módl się za Martę o uzdrowienie z depresji stresów i lęku aby dobry Bóg przywrócił jej radość życia i pokój w sercu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Św. Dymfno proszę Cię o uzdrowienie mojej córki z choroby psychicznej. Pomóż jej przezwyciężyć tą chorobę, aby znowu stałą się radosnym dzieckiem. Nam rodzicom daj siłę , abyśmy mogli jej pomóc w tej chorobie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Błagam o wstawiennictwo za moim synem Szymonem uzdrów jego duszę i umysł

    OdpowiedzUsuń
  16. Błagam o wstawiennictwo za moim synem Szymonem uzdrów jego duszę i umysł

    OdpowiedzUsuń
  17. Św Dymfno
    . Uzdrowicielko nerwowo o psychicznie chorych, z depresją, lękami, poranionych życiem, przez złych ludzi ublagaj u Jezusa, Maryi, Pana Boga uzdrowienie naszych poranionych duch, serc podzarpanych, psychiki z zaburzeniami osobowości, myślami samobójczymi. Św Dymgno, Ty widzisz z Bogiem CO z nami oprawcy czynią, uproś u Boga by zesłał im gniew swój za niszczenie nas. Nie pokaże kto jest Bogiem i Panem. Nie mamy sil. Uproś złamanie klątw zsylanych magią przez kobietę Bogu wiadoma, uproś uwolnienie, uzdrów nas błagam św Dymfno, błagaj Jezusa, Maryję, Boga o te dary dla nas bo nie mamy sil.

    OdpowiedzUsuń
  18. Proszę o uzdrowienie wewnętrzne moje córki i mnie ojca z choroby psychicznej proś Jezusa Chrystusa Świata Dyfno .

    OdpowiedzUsuń
  19. Święta Dymfno polecam Twojej opiece i wstawiennictwu u Boga moją córkę. Upros proszę zdrowie dla niej. Proszę o zgodę i miłość w rodzinie i o uzdrowienie relacji rodzinnych. Ochron moją rodzinę przed wszelkim złem i wirusami. Proszę z głębi serca proszę

    OdpowiedzUsuń
  20. Proszę o uzdrowienie z choroby CHAD wstaw się sw Dymfno u Pana Jezusa Chrystusa i wybłagaj moje zdrowie przecież wiesz że mam dla kogo żyć... Odpędź złe mysli samobójcze ... Błagam o uzdrowienie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Św Dymfno proszę o uzdrowienie mojej siostry Marioli z choroby psychicznej i lęków, aby miała dobre relacje z ludźmi i z rodziną, pełne miłości i przebaczenia. Wstaw się za nią u naszego Pana Jezusa Chrystusa i Matki Przenajswietszej.

    OdpowiedzUsuń
  22. Prosze o uzdrowienie mojej corki i calej rodziny. Pomoz mi Sw.Dymfno

    OdpowiedzUsuń
  23. Swieta Dymfno prosze pokornie pomoz mi pokonac moja depresje,nerwice I bezsennosc ,ktora rujnuje mi zdrowie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Św. Dymfno, wymódl u Pana Jezusa i Matki Przenajświętszej łaskę wiary i uzdrowienie z choroby psychicznej narzeczonej mego syna. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  25. Św.Dymfno obieram Cię od dzisiaj jako patronkę dla mojej synowej Ewelinki.Uproś u Boga trój jedynego łaskę uwolnienia i uzdrowienia duszy,umysłu i ciała.Błaga teściowa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Święta Dymfno uwolnij mnie z lęków i obaw...

    OdpowiedzUsuń
  27. Św Dymfno uwolnij mnie z lęków i obaw..

    OdpowiedzUsuń
  28. Św. Dymfno proszę pomóż mi w moich sprawach zawodowych .

    OdpowiedzUsuń
  29. Św. Dymfno mniej mnie pod swoją obroną i całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Św. Dymfno uratuj proszę mojego syna od złego ducha, niech wroci do pracy, założy medalik i znow będzie radosny.

    OdpowiedzUsuń
  31. Święta Dymfno, błagam wymódl uzdrowienie mojej córki. Proszę o jej nawrócenie i radość życia. Proszę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Św.Dymfno proszę ulecz moją córkę miej ją pod swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  33. O łaskę zdrowia w rodzinie.

    OdpowiedzUsuń
  34. Św. Dymfno proszę o wstawiennictwo u Jezusa i Maryi, o uzdrowienie Grzegorza z depresji,o pokój serca, radość o uzdrowienie psychiczne. Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Św. Dymfno proszę Cię o uzdrowienie mojego 4,5 letniego synka Adriana z autyzmu i ciężkich zaburzeń odżywiania. Proszę o uwolnienie go od działania czarów i zaburzeń obsesyjno-kompulsywnych, które blokują jego rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  36. Sw.Dymfno prosze o twoje wstawienictwo u Jesusa i Maryji za mnie i mojego syna Patryka o potrzebne Laski do zbawienia koniecznie potrzebne
    Jesli zgodne z Wola Boza o zdrowie psychiczne dla nas

    OdpowiedzUsuń
  37. Święta Dymfno módl się za mojego syna do Pana Jezusa aby ukoił jego ból oddalił lęk zabrał uzaleźnienia i depresję .Błagam pomóż !

    OdpowiedzUsuń
  38. Błagam Cie św. DYMFNO o uzdrowienie z cięzkiej choroby psychicznej mojego meża Tomasza, aby zły duch go opuścił na zawsze, by więcej nie podjąl sie prób samobójczych i odzyskał chęć życia z rodziną. Zmiluj sie nad Nami.

    OdpowiedzUsuń
  39. Św. Dymfno proszę o uzdrowienie Grzegorza z depresji, agresji lęku niech zazna radości i pokoju ducha.

    OdpowiedzUsuń
  40. Św. Dymfno proszę o uzdrowienie Grzegorza z depresji, agresji niech zazna radości i pokoju serca.

    OdpowiedzUsuń
  41. Św. Dymfno proszę o uzdrowienie Grzegorza z depresji, agresji i lęku niech ma radość i pokój serca.

    OdpowiedzUsuń
  42. Święta Dymfno proszę wstaw się za mną i cała moja rodzina u Pana naszego Jezusa Chrystusa i Matki Przenajświętszej, by za panowała miłość i zgoda w rodzinie oraz mniej w opiece moja córkę by się nawróciła na drogę wiary, miłości i przebaczenia, by miała dobre relacje z ludźmi i była w życiu szczęśliwa i czuła się kochana. Uzdrow nasze relacje i spraw byśmy były że sobą jak najbliżej. Proszę też o laske i, uzdro, wienie mojej duszy z depresji, leków i samotnosci z ktora sobie nie radzę Pokładam w Tobie nadzieje i ufam ze pomożesz wyjednać mi te wszystkie laski. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  43. Św Dymfno, za Twoim wstawiennictwem proszę bardzo o uzdrowienie mnie z depresji i nerwicy lękowej, proszę

    OdpowiedzUsuń
  44. ŚWIĘTA DYMFNO bądź Patronką moją i moich synów, wyjednaj na łaskę zdrowia i pokój serca.

    OdpowiedzUsuń
  45. Św DYMFNO ulecz mnie i moich synów z tej okropne choroby. Daj nam spokojne życie i nawrócenie do wiary.

    OdpowiedzUsuń
  46. Święta dymfno błagam cię pomóż mi wyjść z leków i depresji

    OdpowiedzUsuń
  47. Św DYMFNO ulecz mnie i moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  48. Św DYMFNO ulecz mnie i moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  49. O łaskę zdrowia dla mnie i moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  50. O łaskę zdrowia dla mnie i moich synów.

    OdpowiedzUsuń
  51. Święta Dymfno błagam proś Jezusa Miłosiernego o ratunek dla mojego syna uzdrowienie go i uwolnienie od wszelkiego zła

    OdpowiedzUsuń
  52. Święta Dymfno Ratuj.

    OdpowiedzUsuń
  53. Św. Dymfno proszę o łaskę zdrowia dla wnuka módl się do Jezusa i Maryi. Dziękuję za modlitwę.

    OdpowiedzUsuń
  54. Święta Dymfno wstaw się za mną i uzdrów mnie z depresji i lęku

    OdpowiedzUsuń
  55. Św Dymfno proszę wypros łaskę o uzdrowienieni mnie z nerwicy lękowej i depresji lękowej i objawów somatycznych z którymi już nie m9ge wytrzymać i dac sobie rady pragnę zaznacz szczęścia i pogody ducha .Jeśli na to nie zasługuje to proszę wypros łaskę szybkiego powrotu w kierunku Pana Naszego.Amen

    OdpowiedzUsuń
  56. Święta Dymfno pomóż mi odzyskać równowagę psychiczną i dobry sen

    OdpowiedzUsuń
  57. Prosze Cie Swita Dymfno upros Jezusa i Maryje o uzdrowienie mniez nerwicy lekowej i atakow paniki, strachu i niepotrzebnych mysli.
    Twoja czcicielka

    OdpowiedzUsuń
  58. Proszę Cię św.Dimfo o uzdrowienie z bezsenności i powrót do równowagi psychicznej ,o radość i sens życia .

    OdpowiedzUsuń
  59. Proszę Cię o ratunek dla mnie, o radość i siłę do walki z depresją i lękiem w wielkim mieście. Niech moja mama znów widzi mnie uśmiechniętą jak kiedyś. Przywróć mi proszę sens życia, miłość i ześlij mi dobrych ludzi na mojej drodze.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ukochana święta Dyfmno uzdrow Martusie Krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  61. Sw Dymfno uproś dla mnie u Pana uzdrowienie z nerwicy, leków i depresji.
    Proszę o zdrowie dla całej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  62. Św. Dymfno uproś dla mnie uzdrowienie z mojej choroby. Błagam.

    OdpowiedzUsuń
  63. Świeta Dymfno blagam Cie upros dla mnie laske wyleczenia mnie z mojej choroby. Wstaw się za mną abym nie miała żadnych leków, żebym nie bała się, żebym potrafiła się cieszyć z życia. Żebym się nie zamartwiala o byt życia codziennego. Żebym potrafiła to Wszystko oddać w opiekę Bogu. Żebym całkowicie potrafiła zaufać Bogu. Proszę otaczaj mnie dobrymi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  64. Świeta Dymfno blagam Cie upros dla mnie laske wyleczenia mnie z mojej choroby. Wstaw się za mną abym nie miała żadnych leków, żebym nie bała się, żebym potrafiła się cieszyć z życia. Żebym się nie zamartwiala o byt życia codziennego. Żebym potrafiła to Wszystko oddać w opiekę Bogu. Żebym całkowicie potrafiła zaufać Bogu. Proszę otaczaj mnie dobrymi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  65. Świeta Dymfno blagam Cie upros dla mnie łaske wyleczenia mnie z mojej choroby. Wstaw się za mną abym nie miała żadnych leków, żebym nie bała się, żebym potrafiła się cieszyć z życia. Żebym się nie zamartwiala o byt życia codziennego. Żebym potrafiła to Wszystko oddać w opiekę Bogu. Żebym całkowicie potrafiła zaufać Bogu. Proszę otaczaj mnie dobrymi ludźmi.

    OdpowiedzUsuń
  66. Św. Dymfno, błagam wyproś łaskę uzdrowienia z choroby psychicznej dla Anny.Będę modlić się codziennie do Ciebie o wysłuchanie mnie.

    OdpowiedzUsuń
  67. Proszę o uzdrowienie mamy ze schizofrenii.

    OdpowiedzUsuń
  68. Święta Dymfno błagam o wstawiennictwo za moją rodzinę i chorą Olę,aby podjęła skuteczne leczenie i nie cierpiała.

    OdpowiedzUsuń
  69. Św. Dymfno wylecz mojego syna z agresji. Naucz go opanowywać emocje. Błagam!

    OdpowiedzUsuń
  70. Święta Dymfno błagam cię wyproś dla mojej córki łaskę uzdrowienia z choroby psychicznej. Wstaw się za nią aby nie brała żadnych leków. Proszę o zdrowie dla całej rodziny

    OdpowiedzUsuń
  71. Święta Dymfno wstaw się proszę u Maryji, aby wyprosiła u Pana Jezusa łaskę uzdrowienia z wszelkich chorób psychicznych dla mnie i mojego syna, siostry i jej córki.Proszę też o łaskę wybaczenia i pojednania w rodzinie.🙏🙏🙏🙏

    OdpowiedzUsuń
  72. Święta Dymfno wstaw się proszę u Maryji, aby wyprosiła u Pana Jezusa łaskę zdrowia,dla mnie i córki, uzdrowienia z lęków,depresji,guzów i stanów zapalnych w j.brzusznej i innych chorób.Proszę o zdrowie dla naszych bliskich...

    OdpowiedzUsuń
  73. Bardzo proszę o uzdrowienie mojej córki z choroby psychicznej.Wstaw się za nią u Pana Jezusa, żeby nie brała żadnych leków oraz o zdrowie dla cełej naszej rodziny.

    OdpowiedzUsuń
  74. Św. Dymfno proszę o modlitwę w intencji mamy o uzdrowienie ciała i duszy

    OdpowiedzUsuń
  75. Święta Dymfno bardzo proszę wstaw się za mną u Pana Jezusa i wypros dla mnie łaskę uzdrowienia z zaburzeń obsesyjno konwulsyjnych i depresji. Miej też w opiece mojego męża i syna. Módl się za mną.

    OdpowiedzUsuń
  76. Święta Dymfno pomóż mi pokonać leki i strach bym wrócił do normalnego życia i założył kochająca się rodzine

    OdpowiedzUsuń
  77. Święta Dymfno proszę, błagam o uzdrowienie z depresji i lęku.

    OdpowiedzUsuń
  78. PROSZE O ZDROWIE DLA MOJEGO SYNKA

    OdpowiedzUsuń
  79. Święta Dymfno , proszę o modlitwę za zdrowie brata. I wszytskich ludzi cierpiących.

    OdpowiedzUsuń
  80. Święta Dymfno błagam o cud uzdrowienia dla Zenka.

    OdpowiedzUsuń
  81. Święta Dymfno,proszę o modlitwę za moją mamę Mariannę

    OdpowiedzUsuń
  82. Swieta dymfno uwolnij i pomoz mi od lekow nerwicy i natrectw bardzo cie prosi krzysztof

    OdpowiedzUsuń
  83. Św Dymfno proszę i błagam o modlitwę i cud uzdrowienia mojej córki ze schizofrenii.

    OdpowiedzUsuń
  84. Święta Dymfno proszę o Twoje wsparcie w modlitwie do Jezusa miłosiernego w intencji moich dzieci o uzdrowienie ich duszy serca i umysłu.

    OdpowiedzUsuń
  85. Święta Dymfno, proszę o spokój wewnętrzny i pogodę ducha.

    OdpowiedzUsuń
  86. Święta Dymfno, proszę o spokój wewnętrzny i pogodę ducha

    OdpowiedzUsuń
  87. Św.Dymfno wstaw się do Pana Jezusa i Matki Najświętszej za Marcina. Módl się o jego uzdrowienie z depresji i lęków.Proszę i błagam!

    OdpowiedzUsuń
  88. Święta Dymfno proszę o modlitwę i wstawiennictwo o uwolnienie mnie z nerwicy lękowej i ataków paniki.Magdalena.

    OdpowiedzUsuń
  89. Św Dymfno wstaw się do Pana Jezusa i Maryi za moją synową. Wymódl jej łaskę uzdrowienia z natręctw, żeby nauczyła się też opanowywać emocje. Pokornie Cię o to proszę!

    OdpowiedzUsuń
  90. Święta Dymfno proszę o wstawiennictwo aby mój syn uwolnił się od depresji, lęków, zaburzeń emocjonalnych i nieśmiałosci.

    OdpowiedzUsuń
  91. Św dymfno uwolnij mojego męża Krystiana od alkoholu i agresji. Błagam niech jego usta milczą jak ma krzyczeć na mnie i dzieci. Proszę o pomoc

    OdpowiedzUsuń
  92. Św Patronki proszę o wyciszenie i uzdrowienie mojego męża Krystiana. Błagam niech zamilknie zanim wykrzyczy obelgi skierowane na najbliższych. Proszę o rozum dla niego oraz uwolnienie od grzechu. Niech się wycisza.

    OdpowiedzUsuń
  93. Św Dymfno proszę oddal odemnie lęki merwicę depresję. Proszę Cię uproś mi łaskę radości życia. W Tobie pokładam całą moją nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  94. Błagam Święta Dymfno wybłagaj pokój dla mnie i rozluźnienie mięśni, błagam nie zostawiaj mnie tak mi jest źle. Daj mi czysty umysł błagam już nie proszę a błagam.

    OdpowiedzUsuń
  95. Święta Dymfno błagam módl się za moją mamę i siostrę, także za ojca i wujka, kuzyna i innych z rodziny oraz znajomych których mam w sercu, a wiem że potrzebują uzdrowienia duchowego, emocjonalnego, pomoż mi i im Panie Jezu przez wstawiennictwo Świętej Dymfny, błagam Panie ratuj

    OdpowiedzUsuń
  96. Święta Dymfno proszę Cię o łaskę zdrowia i nawrócenia dla Grzegorza. Proszę o szczęśliwy przebieg jutrzejszej operacji.

    OdpowiedzUsuń
  97. Święta Dymfno. Proszę Cię o pomoc w walce z moimi lękami, problemami. Nie pozwól bym przedwcześnie zakończyła życie na tej ziemi. Wlej w moje serce nadzieję, której nie dostrzegam i ulżyj mojemu małemu serduszku był łatwiej znosiło to wszystko i zaczęło bić na nowo i odzyskało sens bicia. Amen

    OdpowiedzUsuń
  98. Św Dymfno błagam upros u Boga wyleczenie mnie całkowite z zaburzen osobowości i tych koszmarnych objawów somatycznych lęku strachu gniewu problemów żołądkowo-jelitowycn napięcia mięśniowego bólów głowy itp.Badz Wola Twoją, Panie Jezu Ty się Tym Zajmij. Amen.

    OdpowiedzUsuń
  99. Sw. Dymfno, prosze o uzdrowienie psychiczne dla mojej coeki, brosze o radosc i pogode ducha dla niej, o to, zeby zaczela wierzyc we wlasne sily

    OdpowiedzUsuń
  100. Sw. Dymfno, prosze o uzdrowienie psychiczne dla mojej corki, prosze o radosc i pogode ducha dla niej, o to, zeby zaczela wierzyc we wlasne sily

    OdpowiedzUsuń
  101. Św Dymfno oddal ode mnie lęki, myśli natrętne, proszę uwolnij mnie od nerwicy lękowej. Przywróć mi radość życia i pogodę ducha, abym mogłabyc spokójną i opanowana Matką i żoną. Błagam

    OdpowiedzUsuń
  102. Święta Dymfno
    Proszę cię Módl się Za mną bym nie miał tak bardzo silnej Nerwicy Lękowej i bym wreszcie Mógł wyjść z domu Proszę cię bardzo o to

    OdpowiedzUsuń
  103. Święta Dymfno
    Proszę cię uzdrow mnie zabierz odemnie silną nerwice lękową wstaw się za mnie

    OdpowiedzUsuń
  104. Święta Dymfno
    Proszę cię uzdrow mnie zabierz odemnie silną nerwice lękową wstaw się za mnie

    OdpowiedzUsuń
  105. Błagam Cię SW. Dymfno uzdrow mnie z nerwicy, lęków, depresji, tachykardii i tego wszystkiego co mnie zniewala by cieszyć się życiem. Już nie daje rady...błagam ratuj mnie. Prosi M.

    OdpowiedzUsuń
  106. Święta Dymfno
    Wstaw sie u Boga za Piotrem, utaruj go z sideł depresji, nie pozwol zeby zniszczył swoje życie. Pomoż mu cieszyć się każdym dniem i miec nadzieje na dobre i piękne życie.
    Módl się za nami!!

    OdpowiedzUsuń
  107. Sw Dymfno, proszę o uzdrowienie umysłowo ruchome wnuka Olafa, córki Eli,aby mogła żyć szczęśliwie, męża,z jego dolegliwości psychicznych, siostrę Elżbietę, mnie, Grażynę, Huberta, Zbigniewa, abyśmy mogli żyć szczęśliwie,uwolnij nas od złych nałogów,zwłaszcza palenia tytoniu,miej nas wszystkich pod swoją opieką

    OdpowiedzUsuń
  108. Sw Dymfno, proszę o uzdrowienie umysłowo ruchome wnuka Olafa, córek, zięciów, męża,mnie, rodzeństwa z rodzinami, pomóż w uwolnienie od nałogów picia alkoholu,palenia tytoniu, abyśmy wszyscy zaczęli żyć szczęśliwie, radośnie w

    OdpowiedzUsuń
  109. Sw Dymfno, proszę o uzdrowienie umysłowo ruchowe Olafa, męża mnie,córki z rodzinami, rodzeństwo z rodzinami,o uwolnienie nas od nałogów picia alkoholu, palenia tytoniu, abyśmy zaczęli żyć szczęśliwie, radośnie

    OdpowiedzUsuń
  110. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie wnuka Olafa, Eli, Grażyny, męża, mnie, spraw, abyśmy się stali szanująca, miłującą się rodziną

    OdpowiedzUsuń
  111. Sw Dymfno, proszę o uzdrowienie Olafa, Eli, Grażyn, zięciów, abyśmy stali się szanująca,, miłującą rodziną Bożą

    OdpowiedzUsuń
  112. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie Olafa Eli Grażyny zięciów, męża mnie, abyśmy się wszyscy szanującą, miłującą się rodziną

    OdpowiedzUsuń
  113. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie Olafa Eli Grażyny męża zięciów,mnie , abyśmy się stali szanująca miłującą rodziną

    OdpowiedzUsuń
  114. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie Olafa córek zięciów męża mnie, spraw abyśmy byli szanującą miłującą się rodziną

    OdpowiedzUsuń
  115. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie Olafa córek zięciów męża mnie, spraw abyśmy byli szanującą miłującą się rodziną

    OdpowiedzUsuń
  116. Święta Dymfno, uzdrów moją mame od depresiji.

    OdpowiedzUsuń
  117. Sw Dymfno proszę ulecz mnie męża Olafa,córki zięciów, abyśmy mogli żyć szczęśliwie radośnie

    OdpowiedzUsuń
  118. Sw Dymfno proszę o uzdrowienie Olafa córek zięciów męża mnie, spraw abyśmy byli radośni,szesliwi, wzajemnie się miłowali szanowali

    OdpowiedzUsuń
  119. Św. Dymfno proszę Cię o zdrowie psychiczne dla taty i mamy by z taką delikatnością i miłością jak Ty podchodziła do chorych.

    OdpowiedzUsuń
  120. Św. Dymfno proszę Cię o spokój serca, by nerwy odeszły ode mnie. Proszę Cię o szczęśliwy powrót do życia.

    OdpowiedzUsuń
  121. Św.Dymfno! Bardzo proszę Cię o wstawiennictwo i uzdrowienie z nerwicy i leków mojej siostry Małgorzaty.Pozwól wrócić do normalnego zycia,zachowac spokój i radość.

    OdpowiedzUsuń
  122. Sw.Dymfno!.Bardzo Ciebie proszę,błagam nie zostawiaj mnie w tej ciężkiej chorobie psychicznej.Miej w opiece całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  123. św Dymfno błagam Cię ratuj moje dziecko Amen

    OdpowiedzUsuń
  124. śW. Dymfno ratuj mojego męża, uzdrów Go proszę Amen

    OdpowiedzUsuń
  125. Św.Dymfno pomagaj wszystkim porzuconym aby mogli dojść do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  126. Kasia
    Św. Dymfno jesteś moją ostatnią nadzieją. Błagam wstaw się za mną u naszego Pana Jezusa Chrystusa i wybłagaj dla mnie łaskę uwolnienia od lęku , który rujnuje moje życie , zamyka mnie we mnie samej jak w najgorszym więzieniu. Niech na moją twarz wróci uśmiech a do serca boży spokój Święta Dymfno módl się za mnie

    OdpowiedzUsuń
  127. SW.Dymfno ratuj moją córkę proszę wstaw się za nią AMEN

    OdpowiedzUsuń
  128. Święta Dymfno wstaw się do Boga i Matki Przenajświętszej za moją wnuczką, aby wyzdrowiała na duszy i umyśle i powróciła do normalnego życia. Uproś Pana Jezusa Chrystusa aby jak najszybciej wyzdrowiała z anoreksji i aby opuściły ją myśli samobójcze. Boże, wysłuchaj moje prośby, spraw aby spełniły się moje prośby, które wnoszę do Ciebie od prawie 2 lat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomódl się za wnuczkę Nowenną Pompejańską. Jest skuteczna.Niech Ci Pan Bóg błogosławi!

      Usuń
  129. Św Dymfno wstaw się do Boga Ojca Wszechmogącego o zdrowie dla Michała, Sebastiana, Jana i Jolanty w bardzo trudnym okresie dla nas Jezu Ufam Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  130. Święta Dymfno proszę Cię wstaw się do Boga i Matki Bożej o zdrowie dla mnie Martyny. Proszę Cię abym znowu była taka sama jak przed chorobą. Żebym mogła wrócić do normalnego życia i cieszyć się każdym dniem. Amen

    OdpowiedzUsuń
  131. Święta Dymfno błagam o uzdrowienie mojej córki Oliwii z choroby psychicznej.Bardzo bym chciała żeby wreszcie odżyła jej dusza i ciało.Codziennie modlę się o to do Ciebie przez litanię i ufam Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  132. Święta Dymfno błagam o uzdrowienie mojej córki Oliwii z choroby psychicznej.Bardzo bym chciała żeby wreszcie odżyła jej dusza i ciało.Codziennie modlę się o to do Ciebie przez litanię i ufam Bogu.

    OdpowiedzUsuń
  133. Święta Dymfno Proszę gorąco o uzdrowienie mojej Mamy która cierpi na depresję od ponad roku.Ten zły stan zdrowia trwa już zbyt długo, martwimy się. Błagam o uwolnienie ją od ciągłego dręczenia i wszystkich problemów.

    OdpowiedzUsuń
  134. Wspomóż w chorobie mojego zięcia uzdrow go żeby powrócił do rodziny .

    OdpowiedzUsuń
  135. Sw.Dymfno,prosze Cie o wewnetrzne i fizyczne uzdrowienie dla mnie,dziecka i calej rodzine,a takze o dar od Pana Boga -dobrego,lagodnego i zdrowego psychicznie meza.Dziekuje.Takze prosze o zdrowie dla psychicznie chorych Boleslawa,Haliny,Marii,Antoniny,Witalia i wszystkich nerwowych ludzi a takze mnie.Dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  136. Święta Dymfno wstaw się do Pana Jezusa i Maryi za moją synową Kasią. Niech Dobry Bóg ześle jej spokój i ukojenie, wyleczy ją z nerwowości i napięcia emocjonalnego!

    OdpowiedzUsuń
  137. Święta Dymfo wyproś mi ulgę i radość życia.

    OdpowiedzUsuń
  138. Proszę o zdrowie dla mojego syna ,zanies błagania moje do Boga .

    OdpowiedzUsuń
  139. Św. Dymfno pomóż mi pozbyć się stresu, lęku, złych myśli, obaw i przygnębienia związanego ż zmianą miejsca zamieszkania. Pomóż mi odzyskać radość życia i możliwość wypełniania codziennych obowiązków, szczególnie wobec męża i córki.

    OdpowiedzUsuń
  140. Święta Dymfno oddal ode mnie troski związane z lękami i nerwicą... daj cieszyć się życiem w spokoju.. Ty wiesz najlepiej co mi dolega.. zostawiam ufność w Tobie.

    OdpowiedzUsuń
  141. Święta Dymfno, proszę wstaw się u Maryi i Jezusa za moim mężem Marcinem, proszę o jego uzdrowienie ... wyleczenie ... o pomoc w chorobie psychicznej (chad), w jego problemach ze snem ... depresję ... ich przyczyny, korzenie i konsekwencje ... miej go w swojej opiece

    OdpowiedzUsuń
  142. Sw.Dymfno proszę Cię ratuj Miłosza.

    OdpowiedzUsuń
  143. Św Dymfno, wyproś u Pana Jezusa i Maryi łaskę uzdrowienia z lęków i spokój wewnętrzny dla Marcina. Proszę...

    OdpowiedzUsuń
  144. Za zdrowie psychiczne ,fizyczne i duchowe mojej mamy .Bóg Zapłać

    OdpowiedzUsuń
  145. Sw.Dymfno,proszę u Pana Jezusa i Maryi łaskę uzdrowienia z leków i nerwicy makowej.Miej w opiece moją całą rodzinę.Blagam zlituj się nade mną.

    OdpowiedzUsuń
  146. Sw.Dymfno,proszę o łaskę zdrowia psychicznego i fizycznego.Miej mnie w opiece i całą moją rodzinę.

    OdpowiedzUsuń
  147. Dzièkuję za mojego Syna. Proszę o nawrócenie i zdrowie psychiczne dla niego.

    OdpowiedzUsuń
  148. Św Dymfno ja Ciebie proszę uzdrów moją córkę
    Błagam cię wysłuchaj mnie
    Proszę🙏❤️🌹

    OdpowiedzUsuń
  149. Sw Dimfno wstaw się u Najwyższego Ojca o zdrowie i potrzebne łaski dla mojej córki która cierpi na bulimie by pokonała ta chorobę z Bożą pomocą i odzyskała pogodę ducha

    OdpowiedzUsuń
  150. Święta Dymfno, uproś u Boga łaskę uzdrowienia dla ludzi cierpiących psychicznie. Niech dobry Stwórca, za Twoim wstawiennictwem, doda im sił w walce z chorobą.

    OdpowiedzUsuń
  151. Św. Dymfno uproś dla mnie łaskę radości z życia, wiary, nadziei i lęku o pracę i w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  152. Święta Dymfno, zwracam się z prośbą o wstawiennictwo dla mojej ukochanej Córki. Wspieraj ją w trudnych chwilach.

    OdpowiedzUsuń
  153. Święta Dymfno ulecz mnie błagam z moich chorób psychiki, abym była spokojna, radosna i silna psychicznie. Upros mi tę łaskę proszę 🙏❤️

    OdpowiedzUsuń
  154. Święta Dymfno ulecz mnie błagam z moich chorób psychiki, abym była spokojna, radosna i silna psychicznie. Upros mi tę łaskę proszę 🙏❤️

    OdpowiedzUsuń
  155. Św.Dymfno błagam ratuj moje życie ...
    Nie mam już sił...

    OdpowiedzUsuń
  156. Św. Dymfno proszę pokornie pomóż mi , wstaw się za mną ... , oreduj

    OdpowiedzUsuń
  157. Św. Dymfno błagam Cię wyproś mi łaskę zdrowia psychicznego, abym mogła cieszyć się życiem

    OdpowiedzUsuń
  158. SW dymfno pokornie proszę o uzdrowienie mojej mamy i pokój ducha dla niej💗

    OdpowiedzUsuń
  159. Św. Dymfno, proszę i błagam na kolanach o uzdrowienie z lęków mojego młodszego syna - boi się kontaktów z ludźmi! Bardzo proszę wstaw się za nim do Matki Bożej i Pana Jezusa.

    OdpowiedzUsuń
  160. Św Dymfno proszę o uzdrowienie córki ze schizofrenii i uzależnień, aby chciała się leczyć ,nie wracała do złego środowiska, chciała żyć ,bardzo proszę pomóż jej ,miej ją pod swoją opieką .

    OdpowiedzUsuń
  161. Św Dymfo błagam Cię o uzdrowienie Kasi.Popatrz z litością na nią, jej rodziców, jej męża i dzieci. Amen Amen Amen

    OdpowiedzUsuń
  162. Sw Dymfno proszę uratuj mnie

    OdpowiedzUsuń
  163. Św. DYMFNO PROSZE O ZDROWIE DLA Mateusza

    OdpowiedzUsuń
  164. Św Dymfno uzdrów mojego wnuka. POMÓŻ.

    OdpowiedzUsuń
  165. Św. Dymfno proszę uzdrów moja mamę, pozwól jej wrócić do normalnego życia

    OdpowiedzUsuń
  166. Błagam o uzdrowienie mojego syna z depresji. Daj mu siłę by wrócił do szkoły.

    OdpowiedzUsuń
  167. Św. Dymfno, módl się za mnie do Boga o uzdrowienie z natrętnych myśli.

    OdpowiedzUsuń
  168. Św. Dymfno proszę Cię o wstawiennictwo do Pana Boga i uzdrowienie mojego męża z depresji. Daj mu siłę by mógł wrócić do normalnego życia

    OdpowiedzUsuń
  169. Święta Dymfno ublagaj Wszechmogacego o łaskę dla mojego syna aby zgodził się na dobrowolne leczenie

    OdpowiedzUsuń
  170. Św Dymfno wymódl mi proszę łaskę uzdrowienia mego syna Piotra z nerwowości, nieuzasadnionych wybuchów złości i agresji!

    OdpowiedzUsuń
  171. Proszę Św. Dymfno o uzdrowienie i trzymanie w opiece mojego tatę aby znów mógł cieszyć się życiem. AMEN

    OdpowiedzUsuń
  172. Bardzo proszę Św. Dymfno o wstawiennictwo u Maryi i Pana Jezusa i wymodlenie uzdrowienia Marcina z lęków i fobii społecznej, aby znalazł odpowiednią dla siebie pracę. Dziękuję za dotychczasowe łaski!

    OdpowiedzUsuń
  173. Prosze o uzdrowienie z depresji, uzdrowienie wewnętrzne mojej Karinki

    OdpowiedzUsuń
  174. SW.Dymfno proszę cię o siłę iuzdrowienie daj mi siły amen

    OdpowiedzUsuń
  175. Proszę Cie ratuj mnie SW.Dymfno zabierz depresje lęk odrzucenie samotność

    OdpowiedzUsuń
  176. Święta Dymfno, proszę wstaw się za moją siostrą i wyjednaj jej zdrowie i spokój ducha

    OdpowiedzUsuń
  177. św Dymfno proszę cie o opieke nad nami wszystkimi, za nas chorych na bulimie, anoreksje, depresje, chorobe dwubiegunowa , leki, psychozy, schizofrenie, zaburzenie osobowosci borderline oraz inne zaburzenia, nie doszlych samobojcow, a takze za dusze tych ktorzy targneli sie na swoje zycie. Blagam o pomoc dla ofiar gwaltow, molestowania seksualnego, ktorych rowniez jestes patronka. Nie zapominaj blagam cie o chorych na demencje, parkinsona, choroby starosci, ktorych jestes opiekunka. Prosze cie z calego serca, nie zapominaj o tych ktorzy obrali cie za patronke i ufaja twojemu wstawiennictwu. Modl sie za nami sw. Dymfno

    OdpowiedzUsuń
  178. Sw dymyfno o zdrowie spokój ducha dla mojego syna Marcina i zięcia Damiana pomóż im w walce z choroba spierają swoją mocą iopiela bożą

    OdpowiedzUsuń
  179. SW.DYFNA wspieraj moje dzieci które są w związkach aby gościła zgoda i miłość o to proszę przez Ciebie do Boga Przechmogacego według Jego Woli .Marek ojciec . dzieci

    OdpowiedzUsuń
  180. Święta Dymfno błagam Cię o pomoc z Laurą zmaga się z depresją i ma myśli samobójcze błagam o pomoc Ufam Bogu i w jego wolę się oddaje.

    OdpowiedzUsuń
  181. Św. Dymfno - pokornie Cię proszę - dopomóż nam zachować zdrowie psychiczne i przebaczać naszym wrogom, modlić się za nich, a nie szukać zemsty. Pomóż nam stać się dobrymi chrześcijanami i kiedyś "zasnąć w Panu". Bóg zapłać.

    OdpowiedzUsuń
  182. Święta Dymfno! Proszę Cię z całego serca o uzdrowienie mojego męża z nerwicy i wszystkich jego natręctw i obsesji. Daj mu spokój i dobre samopoczucie

    OdpowiedzUsuń
  183. Błagam w intencji syna Łukasza....proszę o ratunek....aby cudownie wszystko się zakończyło....nie potrafię i niemam siły się modlić.....nie można dotrzeć do niego żeby zrozumiał jaką obrać drogę żeby wreszcie przejrzał na oczy....błagam po stokroć błagam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem nawet jedna myśl lub gest jest modlitwą. Ja gdy nie mam siły na żadną modlitwę, przytulam mocno do serca obrazek sw. Dymfny w milczeniu, czuje sie wtedy lepiej. Moze Pani/Panu to pomoże, zycze pomyslnego rozwiazania problemu.

      Usuń
  184. Błagam w intencji mojego syna Lukasza

    OdpowiedzUsuń
  185. Proszę o zdrowie dla Karoliny

    OdpowiedzUsuń
  186. Sw proszę ozdrowie dla Marcina Kingi oraz Damian

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Św Dymfno ulecz nasze relacje i wspieraj tych ktirzy tutaj ciebie proszą. Olu nas jest mimo że na codzień staramy się być dzielni

      Usuń
  187. Św Dymfno proszę Cię o wstawiennictwo u Jezusa....proszę o wyleczenie mnie z lęków i depresji... Chcę znów się uśmiechać i mieć radość w sercu...

    OdpowiedzUsuń
  188. Umiłowana Św. Dymfno, proszę o zdrowie psychiczne dla syna mojego Piotra.

    OdpowiedzUsuń
  189. Sw Dymfno prosze o uzdrowienie mojej corki Martyny

    OdpowiedzUsuń
  190. Droga sw Dymnfo uwolnij mnie od lęków strachu gniewu złości depresji I bólu duszy pozwól mi zaznac szczescia i miłości w życiu. Amen

    OdpowiedzUsuń
  191. Sw Dymfno prosze o pomoc w uzdrowieniu mojej corkiMartyny

    OdpowiedzUsuń
  192. Św Dymfno proszę o pomoc w uzdrowieniu mnie z depresji

    OdpowiedzUsuń
  193. O uzdrowienie dla mnie. Ustanie sytuacji powodujących choroby i obecny stan.

    OdpowiedzUsuń